"Сините хора" - маркетингова кампания на М-Тел | smartcast.bg

"Сините хора" - маркетингова кампания на М-Тел

You are here

Client: M-Tel

Artists Cast: Smart Cast

Producer: Miramar Film

Флашмоб кампанията "Сините хора" привлече вниманието на хиляди хора в цяла България. Тя ознаменува появата на нова телеком марка BOB и е съпътвана от атрактивна тийзър кампания. В продължение на няколко дни усмихнати младежи в светлосини костюми се появяваха на различни места в страната, както и в снимки в социалните мрежи и сайтове и предизвикваха любопитство с нестандартната си визия. Това е най-голямата маркетингова кампания на М-Тел по представянето на новия четвърти бранд на компанията с името BOB и означава best of both – best price and biggest network (най-доброто от двете – най-добра цена и най-добра мрежа).

Видео: https://www.vbox7.com/play:529d3938d0

Видео: https://www.vbox7.com/play:176bfe8a82&pos=pool

Тийзър кампания със сините хора
Share